THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Kemenangan yang tertangguh,



maafkan aku
duhai sahabat,
kukira gunung dosaku
yang menghijab 
saat kemenanganmu


dzulumat dosa










izinkan aku bersembunyi
di dalam gelap
agar ada cahaya dari Tuhan
yang membawaku 
keluar


maafkan aku ya Allah




Pesan pada diri:
“Orang-orang yang bertaubat, beriman dan beramal salih, maka kejahatan mereka diganti Allah dengan kebajikan. Dan adalah Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.” (al-Furqan:70).




maafkan aku
duhai sahabat,
kukira gunung dosaku
yang menghijab 
saat kemenanganmu


dzulumat dosa










izinkan aku bersembunyi
di dalam gelap
agar ada cahaya dari Tuhan
yang membawaku 
keluar


maafkan aku ya Allah




Pesan pada diri:
“Orang-orang yang bertaubat, beriman dan beramal salih, maka kejahatan mereka diganti Allah dengan kebajikan. Dan adalah Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.” (al-Furqan:70).




This entry was posted on 11:36 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: